Saturday, May 23, 2009

Kuala Lumpur... I'm In Love




FriendsterTalk - Friendster Forum




Today, bersamaan dengan 23hb May 2009. Ayahku pergi ESQ Mission & Character Building punye training kat Matrade.

FriendsterTalk - Friendster Forum

Such a unique building. X sangke KL ada building mcmtu. Yela, aku kan jarang2 turun KL. Satu sem sekali je.. Wawawawa.



Lpas hantar ayah, aku pun pergi la melepak kat KL dengan classmate aku. Harapan la kalau nk lepak2 sorg confirm sesat. Dier bwk la aku jalan sini sane. X beli pape pun. I'm not a shopping guy la. X minat sgt. Panas tu biasala. Tapi bile kat KL ni aku excited sgt tgk bangunan tinggi2, so mmg pnat ke panas ke mmg x rase lah. Yes. Maybe bagi korg2 yg dok KL, biase jela.

Tapi pastu kejap je la sbb membe aku tu kene masuk keje tghari. Tinggal la aku sorg2. Disebabkan aku x berani nak explore, aku just lepak la kat SOGO tu melalak karoke kat atas, men game dan sebagainyea. Alih2 lepak2 mak aku jemput dekat pukul 3 lebih gak. Gler penat weh aku menapak je kat situ. Pastu kami pun balik la ke Martrade tu untuk menjemput ayah aku yang training nyea habis kol 7.
Skang ni aku dah de kat umah, jap 9.40 mlm, sedang menulis blog yg kalian sedang bace nie.
Though my body is not tired, but my eyes feel very heavy. Aku try melawan. X pasti berapa lama dapat bertahan..

FriendsterTalk - Friendster Forum

Well. Aku sememangnyea sudah lama jatuh cinta dgn Kuala Lumpur. Jiwa ku sememangnyea seronok bila berada di sana. Walaubagaimanapun, Seremban tetap Hometown aku. Dulu, kini, dan harap2 sampai future.







No comments: