Friday, May 22, 2009

Where'd You Go..


Assalamualaikum. Me again. Of course la, xkan org lain plak..Hoho. Mmg dah lame x menulis blog nieh. Well I'm still here, not gone. Just mood nak menulis tu x sampai.
Latest from me, well dah habis dah Part4. Sedang bercuti dan menunggu new sem.
Cuti kali ni, btol2 cuti for me sbb aktiviti2 Komanders aku skip. Yela, ingat Komander ni x cuti ke..? Hehe. Korg pernah dgr fasal ESQ Leadership Training x? Well aku mayb akan jadi ATS untuk beberapa training diaorg. Well actually due je kot. ATS ni Advance Training Series. Kiteorg menjadi sukarelawan tolong2 kat training tu. Sbb training dia ramai. Next yang akan aku pergi ni, ada 1200 participants. So bayangkan je. Insyallah aku akan rajin2 mengupdate kan blog aku sempena cuti nie. Kalau dah bukak sem tu almaklum la, ada plak mase nak menulis.

Hehe. Assalamualaikum.
P/S: Thanks kat Saiyidah Aisyah sbb membuke otak aku utk menulis semule. ^_^

No comments: