Tuesday, June 16, 2009

Cuti Sem: Separuh Masa Kedua

Cuti selama hampir dua bulan ku ini merupakan salah satu cuti yang terbosan pernah aku lalui. Namun aku telah mem'busy'kan diri aku dengan training-training ESQ di KL & Seremban. Bukanlah sebagai trainer. Tapi sebagai Advance Training Support (ATS) je. Pun sempat gak pergi Port Dickson ngan member2. Agak lama, dekat seminggu. Sile la melayari Facebook or Myspace ku kalau nak tgk gambar2 ye. Hehe.
Skarang ni broadband ku ta de buat sementara sbb papa ku dah bawak g outstation. Mmg la mati kutu aku kat rumah. Tapi xpela. Berkorban sikit sekali-sekale. Cuti ni, ku rasakan macam dah berisi sikit plak. Yela mana taknya, tgk tv, makan, tido je rutin harian ku. Cukup merisaukan.
Anyway, aku seperti excited dah plak nak balik segamat ni. Tinggal dua sem ni, aku harus la membuat anjakan paradigma supaya peluang utk degree lebih cerah, Insyaallah.

No comments: